ایران اسلامی امروز با پیشرفت همه جانبه , قله های علمی در جهان را فتح كرده است
نوشته شده توسط : swot

به گزارش شنبه شب ایرنا, 'علیرضا حقیقیان' سفیر كشورمان در اسلام آباد در این مراسم كه با حضور كاركنان سفارت , روسای نهادهای ایرانی , دبیران و خانواده های آنان در محل سالن اجتماعات سفارت كشورمان همراه بود تصریح كرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (س) و جانفشانی مردم به پیروزی رسید و ملت ایران امروز در سایه وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و اجرای منویات معظم له در كسب جایگاههای ویژه و بلند مرتبه در تمامی زمینه ها موفق بوده است.

وی با بیان اینكه حركت انقلابی امام خمینی ره از روز 15 خرداد سال 1342 آغاز شد , تصریح كرد : با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در روز 22 بهمن 1357, دست و بازوی استكبار جهانی به سركردگی آمریكا از منابع ملی و منافع ایران بكلی قطع شد.

حقیقیان با تاكید بر اینكه ایثارگریها , تلاش ها و مجاهدت های مردم ایران در زمینه رسیدن به پیروزی , تداوم حركت انقلاب و موفقیت های پی در پی امروز در جهان بر هیچ كس پوشیده نیست , گفت : برای رسیدن به مسیر پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران , شهدای فراوانی جانفشانی كرده و با اهدای خون پاك خود در راه اسلام و انقلاب اسلامی ایران , امروز می توانیم در منطقه و جهان با اقتدار , اتخاذ سیاستهای مستقل و آزادانه زندگی كنیم.

سفیر كشورمان در پاكستان درباره روابط دو جانبه ایران و پاكستان با بیان اینكه دو كشور ویژگی های مشترك فراوانی دارند , تصریح كرد: این روابط روز به روز افزایش یافته و با اجرای سیاستهای دولت خدمتگذار ما شاهد آن هستیم كه دو كشور در زمینه های متعددی همكاریهای خود را افزایش داده اند.

وی با اشاره به سفر مقامات دو كشور و برگزاری نشست های اقتصادی و تشكیل كمیسیون های اقتصادی مشترك سعی در ارتقای سطح همكاری ها داشته باشند گفت : در آینده ای نزدیك شاهد به ثمر نشستن پروژه های بزرگ و مشترك دو كشور و دیدارهای مقامات ارشد دولتی بین دو كشور خواهیم بود.

حقیقیان در پایان سخنان خود تاكید كرد كه فشارهای خارجی از سوی كشورهای فرامنطقه ای قادر به كمرنگ كردن تلاش های ایران و پاكستان برای همكارهای بیشتر نخواهد بود.

در ادامه این مراسم از سوی مجتمع آموزشی امام حسین علیه السلام اسلامی آباد برنامه های متنوع و متعددی از جمله مقاله خوانی توسط یكی از دانش آموزان با عنوان 'روزشمار انقلاب , موفقیت های جمهوری اسلامی و ثبات و استمرار انقلاب اسلامی ایران ' , سرودهای انقلابی و ملی ایران توسط دانش آموزان و همچنین مسابقات فرهنگی و انقلابی با جوایز نفیس , برگزار گردید.

با همت دفتر رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد , گروه تواشیح قرآنی صفین اهواز با اجرای همخوانی آیاتی از قرآن و اشعار مذهبی , فضای مراسم را معطر كرده و در نهایت گروه هنری و موسیقی به سرگرستی پویا عزیزی از كرمانشاه , قطعات زیبای سرود های انقلابی و سنتی را برای حضار اجرا كرده كه موجب استقبال شركت كنندگان قرار گرفت.

این مراسم باشكوه با ضیافت شام سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد به پایان رسید.

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: سبز , حیوانات , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: